Stopp - ikke mobb!

På vegne av mitt dagens ord, tenkte jeg at jeg skulle legge frem en video av sangen stopp - ikke mobb. Legg merke til innholdet, hva budskapet sier. STOPP IKKE MOBB! VIS EMPATI!




Lyrics:
Stopp! Ikke mobb!
Dette her er kameraten min.
Ikke finn på noe tull.
Vennen min er god som gull.
Nå vil jeg bare si ifra.
En for alle - Alle for en.
Nå nå vil jeg slå fast svart på hvitt:
Her er mobbefritt !

Alle har en gang stått utenfor.
Kjent på en klump inni seg.
Så jeg vil være den
som er en ekte venn,
og våger å si fra
når ting ikke er bra.
Så derfor sier jeg:

Stopp! Ikke mobb.......

Ingen liker å stå utenfor
Vi trenger alle en venn
Å vise empati
kan være vanskelig.
Men jeg vil være den
som er den lille forskjellen.
Og våger si ifra:

Stopp! Ikke mobb.......

Gjør mot andre det du vil
at de skal gjøre mot deg.
Ja ! Det er en god regel, synes jeg.

Stopp! Ikke mobb!
Dette her er kameraten min.
Ikke finn på noe tull.
Vennen min er god som gull.
Nå vil jeg bare si ifra.
En for alle - Alle for en.
Så nå vil jeg slå fast svart på hvitt:

Her er mobbefritt !
Her er mobbefritt !
Her er mobbefritt !

STOPP!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar