Evig din

 ”Evig din” på side 171 i Signatur1.
      Diktet blir PC’en samanlikna med ein gudinne. PC’en blir framstilt i diktet som er stor person, kanskje til og med som ein helt. Printaren blir samanlikna med eit barn, eller ein baby. Forfattaren skriver i diktet ’’For til neste vinter, då får me printer’’, noe som tyder på at eg-personen i diktet er faren, og  PC’en blir framstilt som mora.

      Eg ser på dette diktet som om eg-personen forgudar PC’en sin. PC’en har mye å si for eg-personen, at det er her personen kan finne frem til ulike ting. Eg vil absolutt kalle dette eit kjærleiksdikt, i og med at eg-personen skriver så mykje fint om PC’en sin. Han har i tillegg med framtidsplanar med, så det seier mye om kor glad personen er i PC’en sin. Forfattaren har skrevet i diktet ’’PC’en min, eg kysser deg, eit underverk’’.

      Eg trur dette diktet får ungdommar i dag til å kjenne seg igjen i denne situasjonen, forfattaren fortellar i diktet. Vi ungdommar i dag lever i en veldig modernisert verden, og mye tekniske hjelpemiddel kommer inn i kvardagen. Vi har rett og slett blitt veldig avhengige av teknologien. Eg elskar for eksempel min Macbook utrolig mye, og det seiar eigentleg ein del korleis samfunnet endrar seg.

Bilde: Google (http://computerassistance.yolasite.com/resources/computer_clipart.gif) 1. November 2011



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar