OM MEG

Mitt navn er Ingeborg og jeg er en nokså normal jente på 16 år. Er naturlig blond, men har vært brunette siden april 2010. Ble født på en varm sommerdag i Juni. Jeg liker godt å fotografere og redigere bilder, som jeg driver som en hobby på fritiden. Jeg elsker å trene! Driver med sporten karate, og stortrives med det. Har gått på karate i over 1 år, og har planer om å fortsette så lenge som mulig i fremtiden.

Ellers interesserer jeg meg litt for politikk. Har ingen favorittparti enda, men jeg liker godt partiene Høyre og Arbeiderpartiet. Ellers liker jeg å lese andre sine blogger. Kanskje mest moteblogger. Har mange gode venner som betyr utrolig mye for meg, som jeg liker å henge sammen med. Er også utrolig glad i dyr, spesielt smådyr. Har en katt med navn Pusur som jeg er kjempe glad i.

Ellers liker jeg å gjøre som de fleste andre jenter liker; shopping, venner, mac, sminke og musikk.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar